PENTRU ȘTIINȚA LUI FRITZ

UNGARIA ȘI CROAȚIA ȘI-AU PUS GARDURI LA GRANIȚA CU SERBIA, AU MĂRIT EFECTIVELE LA FRONTIERE ȘI ASTFEL AU DEVIAT FLUXUL DE MIGRAȚIE SPRE ROMÂNIA

04/06/2021 | ȘTIRI CIUDATE✎
În aprilie 2021, primarul Timișoarei, Dominic Fritz, dăruit României de marele bolnav al Europei numit Germania, se declara surprins de nivelul ridicat al fluxului migrațional din zonă. Migrația ilegală, un fenomen care este luat în serios în toate statele vecine, a ajuns în România nefuncțională a lui Klaus Iohannis doar o piesă grotescă de teatru cu actori mediocri: migranții care au aplicat pentru azil în Grecia dar care au fost lăsați discret de autoritățile elene să iasă din țară (deși ei ar fi trebuit să aștepte soluția pentru solicitarea de azil), ajung în grupuri la granița Ungariei cu Serbia, găsesc un gard de 170 km lungime și patrule sporite, și pentru că frontiera Croației este blocată de asemenea cu garduri și fluviul Dunărea, ei se îndreaptă spre frontiera României, care este cvasi- pustie: ca un exemplu, potrivit Poliției de Frontieră, sectorul Timișoara e patrulat de doar 8 echipaje(!!!, n.n.). Sosiți în România, migranții aplică din nou pentru azil, așteptând eventual oportunitatea să traverseze ilegal granița românească spre Ungaria.

În acest curios context

… ipoteza că fenomenul migrației ilegale este încurajat direct de la nivel înalt, dinspre Guvern și Palatul Cotroceni- instituții parazitate după 2015 cu roboței neomarxiști, îndopați ideologic de lozincile „Frontiere Deschise” („Open Borders„, lb. engl. in orig., n.n.) este perfect plauzibilă și verificabilă. Nici nu ar fi surprinzător: publicația cristoiublog semnala încă din anul 2018 că președintele României, Klaus Iohannis are plan, are contacte și are suficientă slugărnicie în fața piticilor globaliști din UE și de la Națiunile Unite pentru a permite accesul în afara cadrului legal în România, a unui număr mare de migranți: încurajând, eventual, un fenomen care ar fi trebuit să se afle sub controlul legii și care nu este foarte popular în Europa Centrală și de Est.

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz

Pe 20 aprilie a.c., primarul Timișoarei

Dominic Fritz declara ritos că „avem o populație de refugiați la Timișoara care nu este a nimănui. Organele responsabile par să se complacă cu ideea (sic!!!, n.n.) că problema se va rezolva de la sine”. Declarațiile activistului USR venea într-un context nefericit în care orașul era asediat de migrație ilegală, iar un național afgan fusese înjunghiat într-un incident care implicase două grupuri de azilanți. Nu i-a răspuns nimeni lui Fritz fiindcă cei care au în atribuții protejarea siguranței naționale a României sau în punerea sub controlul legii a migrației necontrolate, erau din aceeași „tabără” cu micul teuton: doar că Dominic Fritz nu o aflase.

Într-o stare de ignoranță care îl apropia

de discursul „frontiere deschise” al oricărui roboțel neomarxist, primarul Timișoarei invoca, însă, o „problemă” care nu ar fi existat dacă s-ar fi aplicat legea. În plus, Fritz nu aflase că definitivarea gardului instalat de Ungaria pe frontiera comună cu Serbia și Croația, dar și mărirea numărului de trupe de graniță în țara vecină provocase o deviere drastică spre România a grupurilor de migranți ilegali: țara unde germanul Fritz aterizase pe o Primărie, devenise cu atât mai atractivă pentru fluxurile migraționale cu cât, pe sectorul de Timișoara, „proasta cu bani a Europei” numită România avea alocate doar opt echipaje de patrulare pe frontieră. Problema aflătorilor în treabă de la Palatul Cotroceni (Klaus Iohannis, primul președinte român înscris în „Internaționala neomarxistă”) și de la Palatul Victoria (mediocritățile politice Lucian Bode, ministrul Afacerilor Interne, respectiv Bogdan Aurescu, zis Trabuc, ministrul de Externe) este faptul că azilanții care au sosit la Timișoara (în imensa lor majoritate) dinspre Turcia, via Grecia, ar fi trebuit să aplice pentru azil în prima țară- membru UE unde au ajuns, adică în Grecia (eventual, Bulgaria) și să aștepte răspunsul la aplicație: în România, însă, roboțeii din IGI, MAE și MAI ignoră legea europeană și acceptă o nouă aplicație de azil din partea unor oameni despre care nu știu nimic și care ceruseră prezumtiv azil într-un stat diferit, care era considerat ca fiind „sigur” pe standardele internaționale.

În plus, frenezia generalizată

… prezentă la mulți dintre responsabilii care ar trebui să comunice contribuabilului informații despre amploarea acestui fenomen, este dezarmantă: de la fătuci ale Diviziei Presă care croșetează știri, până la politicieni habarniști– care fac greu distincția între „azilant” și „refugiat”, este asumat în unanimitate faptul că migranții vor trece „mai departe” spre Ungaria, pentru a călători spre țările bogate ale Europei, precum Germania, Franța sau statele nordice: altfel spus, jmecheria și trândăvia intelectuală mioritică admite oficial și fără jenă, continuarea unei ilegalități pe teritoriul unui stat străin, care este membru UE ca și România.

Pe înțelesul lui Dominic Fritz

… statutul de refugiat (solicitant de azil) se acordă prin decizie judecătorească, după verificarea solicitantului: aceasta deoarece descoperirea apartenenței la grupuri teroriste sau infracționale i-ar lua dreptul la protecție din partea statului respectiv: majoritatea migranților aflați la Timișoara sunt solicitanți de azil și nu refugiați, iar diferența între cele două categorii este esențială- azilantul își părăsește țara pentru o viață mai bună, iar refugiatul, pentru a căuta protecție față de represaliile din țara de baștină.

După anul 2000, chestiuni serioase

precum migrația ilegală au fost transferate în tăcere, dinspre dezbaterea în cadrul națiunilor către cheremul unor „iluminați” din New York, Bruxelles sau Berlin. În România acest subiect a ajuns, potrivit actualei legislații primitive, la cheremul a trei personaje: ministrul de Interne, ministrul de Externe și șeful Inspectoratului General pentru Imigrație (IGI). În prezent, cel puțin în cazul României, combinația este nefericită: Lucian Nicolae Bode (PNL) (căruia i s-a cerut insistent și în zadar sprijinul de la frontiera din Vest), Bogdan Aurescu– un multiculturalist decorativ adus la guvern direct de președintele Klaus Iohannis și fostul student metalurgist ajuns în fruntea IGI, Leonard Florin Medrega. În țara nefuncțională România, micul amănunt că vin persoane străine în țară, prezumtiv, nici nu ajunge la prim-ministrul țării ca informație: MAI și MAE “discută” și apoi “aplică”– prin Inspectoratul General pentru Imigrări (IGI), decizia de preluare a solicitanților de azil sau refugiaților și aducerea lor în țară.

În aceste zile

… însă, migranții vin singuri și în număr mare, iar Poliția de Frontieră se declară depășită de numărul lor. Se ajunge astfel la situația ridicolă în care un turist britanic poate fi acuzat că a intrat fraudulos în România plimbându-se pe plajă (12 mai a.c., Mangalia) în timp ce despre câteva mii de persoane care au intrat ilegal în zona Timiș într-un timp scurt, nu află nimeni până nu sunt depășite anumite „limite”. Pe lege, IGI este o instituție care selectează și organizează interviurile cu migranții (refugiații) ce sosesc în România, având și „consultări” cu serviciile secrete, SRI și SIE. În viața reală, rămâne extrem de neclar ce informații mai pot furniza SRI-SIE către IGI pentru verificarea unui migrant sosit dintr-un stat nefuncțional din Africa sau Asia, care însă găzduiește grupuri armate teroriste și unde pe teritorii nu există autoritatea unui Guvern?

Publicat de Blogul jurnalistului Traian Horia

Jurnalism de cursă lungă. Pentru vremuri ciudate.

2 gânduri despre „PENTRU ȘTIINȚA LUI FRITZ

Comentariile sunt închise

%d blogeri au apreciat: