UEFA ÎȚI ZICE CĂ APA „RUGINEȘTE”

GESTUL FOTBALISTULUI PORTUGHEZ RONALDO DE A ÎNLĂTURA STICLELE DE COCA COLA A COINCIS CU O SCĂDERE DE 4 MILIARDE USD ÎN VALOAREA DE PIAȚĂ A COMPANIEI: UEFA VREA „LINIȘTIREA” SPORTIVULUI

19/06/2021| Traian Horia✎
Deși i-ar fi imposibil să demonstreze că băutura neagră Coca Cola este mai benefică pentru om decât este apa, Uniunea Asociațiilor Europene de Fotbal (UEFA) a transmis zilele acestea un mesaj lamentabil tinerelor generații de fotbaliști: „profitul corporatist este înaintea sănătății”. Mai precis, conducerea Uniunii a amenințat cu represalii în cazul când jucătorii de fotbal participanți la EURO 2020 vor continua să înlăture public materialele promoționale ale companiei Coca Cola. Demersul UEFA vine după ce portughezul Cristiano Ronaldo și italianul Manuel Locatelli au înlocuit sticlele de Cola cu sticle de apă înaintea conferințelor de presă. La rândul său, mijlocașul francez Paul Pogba, care este musulman practicant, a înlăturat o sticlă de bere Heineken în timpul întâlnirii cu jurnaliștii.

Martin Kallen (UEFA), un gardian pentru imaginea Coca Cola (sursa uefa.com)

Presa internațională relatează că gestul lui Ronaldo

… de a înlătura sticlele de Cola a coincis cu o scădere uriașă a prețului la Bursă a acțiunilor companiei, concretizată într-o pierdere în valoare de cca 4 miliarde dolari americani (USD). Contactat eventual pe canale private, directorul turneului UEFA 2020, Martin Kallen, s-a precipitat să reamintească echipelor participante că au obligații contractuale față de sponsorii competiției, insistând că „problema principală” a fost legată de acțiunea lui Ronaldo. Kallen a punctat unde „trebuia”: el a insistat că nu vor fi sancționați jucătorii pentru atitudini anti- Coca Cola, ci cluburile lor, invitând astfel patronatele din industria fotbalului să își „liniștească” vedetele.

Presa internațională anunță căderea pe piață a acțiunilor Coca Cola (Sursa Irish Times)

Organismul european UEFA, care este regulator

… pentru cluburile de fotbal, transmite astfel tinerelor generații de fotbaliști un mesaj pur corporatist („profitul înainte de orice”) deși are pretenții de organism pur sportiv: protagonist al unor scandaluri de corupție la vârf și acuzat de politizare camuflată a fotbalului, colosul nereformat UEFA apare în schimb extrem de prompt în a-și oferi ajutorul unor multinaționale. Motivul este simplu: parte din profitul acestor sponsori va fi direcționat spre Uniune prin Turneul EURO 2020. Un roboțel globalist precum Kallen știe prețul în cifre: prețul uman este mai puțin relevant în saloanele UEFA.

Publicat de Blogul jurnalistului Traian Horia

Jurnalism de cursă lungă. Pentru vremuri ciudate.

Un gând despre „UEFA ÎȚI ZICE CĂ APA „RUGINEȘTE”

Comentariile sunt închise

%d blogeri au apreciat: