CEI CARE GÂNDESC LA RECE

LA 4 ANI DUPĂ CE LIVIU DRAGNEA AUZISE „ZVONURI” DESPRE IMPLICAREA MULTINAȚIONALELOR ÎN PROTESTELE DIN ROMÂNIA, ISRAEL AVERTIZEAZĂ „BEN& JERRY’ S” CĂ TREBUIE SĂ PRODUCĂ ÎNGHEȚATĂ, NU „ACTIVISM” ÎN PALESTINA

02/06/2021 | Traian Horia✎
În fev. 2017, președintele PSD, Liviu Dragnea, declara enigmatic, preluat de mass-media independentă dar și de Divizia Presă, că există „zvonuri cum corporații multinaționale au îndemnat angajații să iasă la manifestații”. Dragnea făcea referiri evidente la protestele „haștag rezist” de la București, prezentate de cetepeii Diviziei ca fiind autentice „revoluții ale poporului” dar care, potrivit unor documente prezentate de Grupul de Investigații Politice (GIP), avuseseră lideri finanțați sorosist, prin Google și prin guvernul Olandei al lui Mark Rutte– parteneri de nădejde ai „glugilor de coceni” din actuala Coaliție PSD- PNL- USRPLUS. Altfel spus, referitor la un fenomen care dacă ar fi fost confirmat, s-ar fi constituit într-un risc major pentru ordinea constituțională, se ajunsese că într-o țară plină de servicii secrete, procuraturi și Poliție cum este România, cel mai important politician din stat, „trăia” din „zvonuri”: în loc să se ocupe de afaceri, roboțeii neomarxismului din unele multinaționale reprezentate în România, își trimiteau trotinetiștii și purtătorii de rucsacuri la „proteste”, pentru presiuni pur politice asupra unui guvern rezultat din alegeri libere. S-a confirmat ulterior că „zvonistica” invocată de Dragnea în 2017 camufla o realitate întinsă până în zilele noastre: există companii multinaționale care, încurajate de lipsa de reacție a spectrului politic, și-au părăsit rolul pur economic și și-au asumat unul „activ”, de parte a agendei neomarxist- globaliste.

În 2019, publicația cristoiublog.ro prezenta

… un caz care implica firma DPD România, parte a rețelei Grupului DPD – o rețea de coletărie ce are ca acționar majoritar Poșta Franceză (Le Groupe La Poste, deținută de Guvernul Franței, cu 73% din acțiuni), prin firma GeoPost: altfel spus, o firmă coordonată dinspre administrația Emmanuel Macron. Cristoiublog relata că pe 9 noiembrie 2019, cu puțin timp înainte de reconfirmarea lui Klaus Iohannis ca președinte, firma de transport colete DPD România prelua pe Facebook o postare care înfățișa o stivă de pistoale-mitralieră Kalashnikov, lângă un text „sugestiv”: „Cumpără și tu ștampilă și votează pentru o țară mai bună”. Într-o țară normală, Ministerul de Interne și Servicile secrete s-ar fi sesizat pentru a cerceta în ce fel un „Kalashnikov” poate fi asimilat „ștampilei de vot” în România și dacă este vorba de o boală mentală colectivă sau poate de un grup care promovează acțiuni subversive. Transformată în balamuc de la debutul mandatului Klaus Iohannis și parazitată de celule “rezist” instalate în principalele instituții ale Statului, România părea, însă, și atunci dar și în prezent, că nu mai are anticorpi împotriva unui flagel al urii, dezordinii sociale și violenței.

Boss-ul Raiffeissen România, Steven van Groningen, coborât între haștagiști, la proteste. Pentru copiii lui. (foto nationalro)

Postarea de pe Facebook a DPD România

… includea, într-un subtil mesaj politic, și o imagine a „părintelui PSD”, Ion Iliescu, cu un panseu de tip pârț politic: „Înainte să votați, gândiți-vă ce fel de țară vreți să lăsați în urmă pentru Ion Iliescu”. Toată lumea consimte că Iliescu a fost un personaj politic sinistru, dar de ce nu au lămurit șefii DPD România ce rol aveau astfel de mesaje pe pagina unei firme de curierat? Răspunsul era, desigur, integrat unui fenomen mai amplu, în care multinaționalele s-au implicat cu tupeu post-colonialist în jocurile politice din România, fiind de notorietate cazul directorului Raiffeissen România, Steven van Groningen– coborât la o manifestație „rezist” în 2017 (anti- Guvern, pro- Iohannis), „pentru copiii săi” (sic!, n.n.).

Portret de corporatist, cu firmă- „activism politic„: Alan Jope (Unilever)

În plan internațional, implicarea politică

… a unor companii multinaționale se face deja la „nivel înalt”, iar un exemplu ar fi cazul producătorului de înghețată Ben & Jerry’ s care, mai nou, se implică în „rezolvarea” problemei palestiniene. Pe 20 iul. a.c., Israel amenința Ben & Jerry cu „consecințe severe” după ce compania multinațională, într-un demers tipic extremei stângi globaliste, anunțase că suspendă vânzarea produsului în Teritoriile palestiniene ocupate. Premierul evreu Naftali Bennett declarase la acel moment că multinaționala decisese „să se catalogheze drept înghețată anti-Israel” și îl avertizase pe Alan Jope, șeful Executiv al companiei Unilever (proprietarul Ben & Jerry) că Tel Aviv va lua „măsuri ferme împotriva oricărui boicot”. Presa britanică a citat, dealtfel, din roboțeii neomarxismului de la Ben & Jerry care comunicaseră incredibil că „vânzarea înghțatei firmei în Teritoriul Palestinian Ocupat era în contradicție cu valorile noastre”(sic!, n.n.): altfel spus, neomarxismul admite că înseși înghețata copilăriei poate să fie blocată de lupte politice „ideologice”.

Oficial, Ben & Jerry’s are misiune doar în producția de inghețată, nu și în politică

Managerii Ben & Jerry’s au la activ un lung istoric

… al „activismului” politic dar- ca buni soldăței ai agendei neomarxiste, s-au situat constant numai împotriva guvernelor de orientare Conservatoare: spre exemplu, au intrat în confruntare cu Secretarul Home Office Priti Patel (guvernul britanic Boris Johnson) pe subiectul migrației ilegale peste Canalul Englez dinspre Franța, cu președintele Braziliei, Jair Bolsonaro, pe subiectul încălzirii globale, cu administrația Donald Trump (SUA), cu administrația Scott Morrison (Australia). Altfel spus, Unilever și sora mai mică și mai intoxicată marxist, Ben & Jerry, ar avea critici și idei pentru toate guvernele, cu condiția să nu fie guverne situate „ideologic” la extrema stângă a globalismului. Înființată în 1978, în Vermont (SUA) de Ben Cohen și Jerry Greenfield, Ben & Jerry’s a devenit din 2000 parte a mamutului multinațional Unilever.

Publicat de Blogul jurnalistului Traian Horia

Jurnalism de cursă lungă. Pentru vremuri ciudate.

%d blogeri au apreciat: