LA ÎNCEPUT A FOST CUVÂNTUL

PREOT, CĂTRE CEL CARE L-A ÎNJUNGHIAT: „EȘTI FIUL MEU. TE IUBESC. MĂ VOI RUGA PENTRU TINE”
Criminaliști ai poliției din Sydney au sosit la biserica The Good Shepherd pentru prelevarea de probe (sursa imagine Daily Mail)

18/04/2024| Traian Horia✎
Australia este condusă în prezent de un guvern al Noului Marxism, pro- migrație ilegală, având ca prim-ministru un membru al Partidului Laburist local: Anthony Albanese a fost uns în funcție în 2019.
În general, prezența divizivă a neomarxismului a complicat mereu funcționarea statelor și armonia conviețuirii, deși elitele globaliste s-au legitimat permanent cu soluții pretențioase precum „multiculturalismul” care, cel puțin în știrile presei controlate, produce rezultate pe tot mapamondul. În Australia, însă, într-o desfășurare rară pentru țara de la Antipozi, au fost înregistrate în doar o săptămână, două atacuri teroriste grave, ambele consumate în metropola Sydney: pe 13 apr. a.c., Joel Cauchi (40), a înjunghiat mortal șase persoane într-un centru comercial, iar două zile mai târziu, un adolescent a rănit patru persoane, inclusiv un preot, în timpul slujbei religioase din biserica asiriană creștină de rit vechi Wakeley’s Christ The Good Shepherd. Cauchi este un rezident local, prezentat de poliție și presă ca având un istoric de boli mentale încă de la vârsta de 17 ani. Eventual, pe „corectitudine politică”, despre atacatorul de la biserica asiriană, nu există niciun fel de detalii publicate, deși se sugerează că este un radicalizat islamist, originar din Liban. Tatăl atacatorului și-a părăsit locuința de teama represaliilor după ce adepți ai preotului Mar Mari Emmanuel au fost implicați în ciocniri cu forțele de poliție sosite la locul atacului, iar o moschee învecinată bisericii – potrivit Reuters, ar fi primit amenințări cu bombe incendiare.

În timp ce în cazul lui Cauchi, poliția a exclus preliminar o motivație „ideologică”, atacul tânărului este cercetat ca act terorist, care implică extremism religios. De pe patul de spital, preotul Emmanuel a transmis un mesaj atacatorului și credincioșilor săi, preluat de presa britanică: „Îi mulțumesc Domnului Iisus pentru ceea ce s-a întâmplat în ultimele două zile. Mă descurc bine. Mă recuperez foarte repede. Mulțumesc Domnului Isus, așa că nu este nevoie să fiu îngrijorat. Am iertat pe oricine a făcut această faptă și îi spun: ești fiul meu, te iubesc și mă voi ruga întotdeauna pentru tine. Și pe oricine te-a trimis să faci aceasta, îl iert și eu în Numele puternic al lui Iisus. Nu am altceva în inima mea decât dragoste pentru fiecare. Nu luptați. Domnul Isus nu ne-a spus niciodată să luptăm. Domnul Isus nu ne-a spus niciodată să ne răzbunăm.”

Publicat de Blogul jurnalistului Traian Horia

Jurnalism de cursă lungă. Pentru vremuri ciudate.